سئو و اینستاگرام، آیا بهترین محتوای شما می بایست در اینستاگرام قرار گیرد؟
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین محتوای فرآوری شما توسط شما نبایست الزاما در وبسایت شما قرار گیرد، بلکه بهترین مکان برای آن جاییست که بیشترین بیننده را به خود جذب کند.

 

در بحث های سئو این بیانیه کمی غیر بخردانه احتمالاً به نظر برسد. بر پایه اصول سئو تمام مسیرها می بایست به وبسایت ختم شود. بهترین درونمایه و مطالب می بایست در وبسایت منتشر شده و در ادامه به کسب بک لینک برای آنها پرداخت. چرا باید بهترین محتوا در جای دیگری منتشر شود؟ بله درست است، مایه می شود، ترافیکی که در آن زیاد است.

اما اگر شما یک فروشنده محصولات شعور (محصولاتی مانند لباس، غذا، مبلمان و زیور آلات) به مشتریان باشید چطور؟ بسیاری از مشتریان شما، محصولاتتان را در گوگل جستجو می کنند. اما بایست پهنا کنیم سرنوشت اعظمی از آنها در گوگل به جستجو نمی پردازند.

حدود یک سوم مشتریان بالقوه جستجو در فروشگاه های مورد نظرشان را ترجیح می دهند. طبق گزارش سایت PWC، این مقدار بدین شکل بخش بندی می شوند: 33% خریداران زیور آلات و ساعت چی، 39% خریداران مبلمان و ابزارها خانگی، 34% خریداران البسه و 16% تا 53 در دیگر تقسیم بندی ها یکراست در فروشگاه باره نظرشان به جستجو می پردازند و کاری به گوگل ندارند.

تمام این کاربران به فروشگاه هایی مراجعه می کنند که سالهاست مشغول به خرید از آنها هستند و در ماژول جستجوی خویش سایت به تعقیب فرآورده موردنظرشان می گردند.

جلب عقیده این مشتریان یک بحران بزرگ در بازاریابیست. چگونه به ترغیب آنها برای خرید یک محصول پرداخت؟

حقیقت مسلم در ارتباط با بازاریابی موثر اینست که در جایی قرار داشته باشید که مشتریان شما نیز همانجا هستند. بنابراین صاحبین کسب و کارها سعی در قرار دریافت در راه کاربران را دارند و به همین علت در تلویزیون، رادیو، بیلبورد ها و مجلات به تبلیغ می پردازند.

خوشبختانه بهره ابهت از کاربران منظور شما اوقات فراغت خود را در اینستاگرام سپری می کنند. آنها در این اوقات با خیال آسوده نشسته اند و بدون قصد خرید چیزی به نگریستن پست ها در اینستاگرام می پردازند. به همین علت آنها در این شرایط زیاد برای به دام افتادن در تله بازاریابان زیرک، آسیب پذیر هستند.

اینجاست که انگیزه حضور شما در اینستاگرام مشخص می شود:

1. توان فروش محصولات در اینستاگرام به شدت در حال افزایش است.

2. کاربران اینستاگرام در انتهای سال 2017 به 800 میلیون کاربر رسیده اند. تنها فیسبوک با دو میلیارد کاربر و یوتیوب با 1.5 میلیارد کاربر نسبت به اینستاگرام در جایگاه بالاتری از عقیده شمار کاربر پیمان دارند.

افزایش شمار کاربران اینستاگرام

3. رشد اینستاگرام در سال 2014 لغایت 2017، 357% بوده است.

رشد بالای اینستاگرام

4. 72% کاربران اینستاگرام گزارش داده اند که تصمیم به خرید خود در اینستاگرام را بر اساس چیزی که قبلا در وبسایت ها دیده اند گرفته اند.

5. اینستاگرام بیشترین کارایی را نسبت به دیگر پلتفرم ها در خرید کاربران دارد.

تاثیر اینستاگرام در خرید کاربران

درک نیرو اینستاگرام برای شما که تصورتان متعلق به صرفا جایی برای معرفی غذاها، سلفی ها و عکس ها گربه ها بوده کمی سخت است. شما احتمالا با خود انگاشت می کنید که محصولات شما حائز عکس ها چشم نوازی نیستند و هزاران عذر و بهانه برای عدم کار و جنبش در این شبکه می توانید بیاورید.

در سرنوشت پایین به نمونه هایی را برای شما آماده کرده ایم که در آغاز چه بسا تصاویر زیبایی برای عرضه نداشته باشند، اما راستی چیز دیگریست:

صفحه اینستاگرام Kings Brewing Co
صفحه اینستاگرام Carpenter Trade LLC
صفحه اینستاگرام Plumber Parts
صفحه اینستاگرام Goat Rodeo Farm & Dairy
مهم نیست که عکس ها محصولاتتان یکنواخت به عقیده برسند. نکته مهم در اینجاست که شما می توانید صفحه اینستاگرام خود را به منبعی از سفارشات بسیار تبدیل کنید. حتی اگر به اندیشه فروش محصولات خویش از طریق اینستاگرام نیستید مفتوح هم کار و جنبش در این شبکه اجتماعی مایه برندسازی بهتر و هرچه بیشتر دیده شدن شما می گردد.

به عنوان مثال از گوشی احد از همکاران خویش که در شبکه اینستاگرام عضو است استفاده کرده و با استفاده گزینه خرده بین آن، به جستجوی هشتگ های پیوسته با شغل خویش بپردازید.

مطمئنا نگریستن می کنید که اینستاگرام سایر یک شبکه اجتماعی برای عاشقان سلفی نیست. این ابزار یکتا از شناخته شده ترین ها در بازاریابی های مدرن است و احتمالا موثرترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای آغاز یک سوداگری می باشد.

10 راهکار برای ساخت یک برند در اینستاگرام
کسب و شغل ها می توانند با ساخت جامعه ای از تعقیب کنندگان خود، جمعی از مشتریان نهفته را دور خود جمع کنند. ولی چرا و چگونه می بایست دست به این کار بزنند؟ در ادامه به معرفی طریق هایی می پردازیم که یک صفحه اینستاگرام قوی و با پتانسیل بالا را در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید.

1. با به کارگیری همگی امکانات، کاربران را ترغیب به کار و جنبش در صفحه خویش کنید
روش درست برای اتمام این شغل ترغیب کاربران به درج کامنت، لایک کردن پست ها و ارائه تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به دنبال کنندگان صفحه است.

چرا: الگوریتم اینستاگرام به مانیتور تاثیر پست های جدید در اولین ساعات انتشار خود می پردازد. اگر به پست شما توجهی نشده و کاربران متعلق به بگذرند، مطمئنا آن پست برای طیف زیادی از کاربران تعقیب کننده شما نمایش داده نخواهد شد.

2. پروفایل شخصی خود را به پروفایل تجاری تبدیل کنید
برای سپریدن این شغل به پروفایل خود رفته و در منوی اینستاگرام به پیگیری گزینه Switch to a Business Profile بگردید. فرآیند مربطه را پیگیری کنید تا صفحه شما به حالت تجاری تغییر کند. دقت داشته باشید که در درازا فرآیند دربایستن است که پروفایل اینستاگرام شما به فیسبوک متصل گردد.

چرا: پروفایل های بازرگانی امکانات بیشتری را در اختیار شما پیمان می دهند که برای مدیران شبکه های اجتماعی بسیار ضروریست. این امکانات دربرگیرنده نمودارهایی برای گزینش بهترین زمان پست عکس ها، گزینه های بیشتری برای تماس ها، دسترسی به تبلیغات اینستاگرام و تقسیم پیشرفته اینستاگرام درباره دنبال کنندگان است. با به کارگیری این امکانات می توان به نگریستن نسبت جنسیت تعقیب کنندگان، سن آنها و فضا زندگیشان پرداخت.

3. لینک وبسایت را در سرنوشت بیوگرافی پیمان دیتا و روشنگری اختصار درباره خدمات و محصولات خویش بنویسید
تمام اطلاعات مورد عقیده با سوداگری خود از جمله مکان کسب و کار، ایمیل، و عدد تلفن خود را در پروفایل خویش قرار دهید. در چهره امکان و به شکل کاملا خلاصه اطلاعات دیگری همچون پیشنهادات ویژه فروش و اطلاعات مربوط به واتس اپ، تلگرام و از این قبیل را نیز در قسمت توضیحات پیمان دهید. در ضمن اینستاگرام از اموجی ها نیز حمایت کرده و از قابلیت های آن می توانید در سرنوشت توضیحات سهم ببرید.

در نهایت لینک صفحه اصلی یا یکی از صفحات مهم سایت را در تقدیر لینک بیوگرافی پروفایل پیمان دهید. این لینک همیشه لینک ثابتی نخواهد بود و همواره با توجه به شرایط بهتر است تعویض گردد. در هنگام پست های یومیه که شامل محصولات جدیدتان می شود، می تواند لینک آن را در قسمت بیوگرافی پیمان داده و به این مسئله در پست باره نظرتان اشاره کنید.

چرا: جز در حالتی که از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنید، قادر به استفاده از لینک های قابل کلیک در پست ها نیستید. فقط گزینه لینک گذاری قابل کلیک، تقسیم بیوگرافی پروفایل است.

قرار دادن اطلاعات تماس در اینستاگرام

4. با استفاده از هشتگ ها، اکانت اینستاگرام خویش را قابل یافتن کنید
به کمک هشتگ ها می توانید با دیگر پروفایل های مانند رقابت کنید. برگزیدن و استفاده از هشتگ ها دربایستن به دانش آنچنانی ندارد، ولی اگر در بهره‌گیری و برگزیدن آنها مشکل دارید، راهکارهای بسیار میتواند به شما کمک زیادی کند:

هشتگ مورد استفاده می بایست با پست شما همخوانی داشته و توصیف کننده آن باشد.

هشتگ مورد بهره‌گیری می بایست جز هشتگ های پرطرفدار باشد. برای این پیشه قسمتی از عبارت را با هشتگ تایپ کرده تا اینستاگرام پیشنهادات پرطرفدار مشابه را به شما نمایش دهد.

هر جند وقت یکبار به آنالیز هشتگ ها پرداخته و موارد اضافی و به درد نخور را از لیست خود بیرون کنید. اینستاگرام به صورت باطنی حائز چنین قابلیتی نیست، اما برای این شغل می توانید از ابزارهایی مثل Iconosquare، Websta.me و Hastagify.me کاربرد کنید.

چرا: اگر اینستاگرام را به عنوان یک موتور جستجو در عقیده بگیریم، هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که می بایست به بهینه سازی صفحه یا پست هایمان در آنها بپردازیم. هرچه گزینش بهتری در استفاده از هشتگ ها داشته باشید، فالوور های بیشتری پیدا خواهید کرد. هر چه تعداد نمایش پست ها و پروفایل شما بیشتر باشد، فالوور های اکثریت به سمت شما جذب شد و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

5. با استفاده از هشتگ ها، اکانت اینستاگرامی خود را قابل تقسیم بندی و جستجو کنید
با به کارگیری هشتگ ها می توان پست های خود را به چهره تقسیم بندی شده دراورد تا قابل جستجو و تقسیم شدن بدست کاربران باشند. شاید برای شما جای شگفتی داشته باشد که چگونه می توان بخش بندی پست های اینستاگرام پرداخت. اینستاگرام هنوز گذرگاه زیادی را در پیش رو دارد که قابلیت تقسیم کردن پست ها را به کاربران ارائه دهد. اما با استفاده از هشتگ ها می توان به تقسیم بندی پست ها و نگریستن پست های درون آن بخش پرداخت. به مثال ذیل پروا کنید.

تصور می نماییم که نام برند شما رادبیبی است و شما فروشنده لباس بچه و دیگر گونه ها محصولات در پروفایل خویش می باشید.

تگ های تقسیم بندی را به چهره نمونه #رادبیبی_لباس_بچه و #ردبیبی_کالسکه_بچه تعریف کرده و در پست های پیوسته قرار دهید.

آدرس هشتگ ها را در توضیحات پروفایل پیمان دیتا الی کاربران به راحتی دسته بندی سفارشی شما دسترسی داشته باشند.

چرا: اغلب پست های اینستاگرام به صورت یکبار مصرف عمل کرده و با انتشار پست های اغلب دیگر مشاهده نمی گردند. با استفاده از جمله بندی کردن آن ها در قالب هشتگ های سفارشی، می تاب آنها را در دراز مدت قابل نمایش برای کاربران کرد.

6. اقدام به برگزاری جشنواره ها و پیکار ها کنید
اینستاگرام نسبت به فیسبوک آزادی عمل اکثریت را به شما در برگزاری جشنواره ها و مسابقات می دهد. با به کارگیری این فرصت ها می تاب به ترغیب کاربران برای تعقیب کردن پروفایل شما یا لایک و کامنت در پست ها کرد.

اغلب بعضی از صفحات کبیر اینستاگرامی با همکاری یکدیگر اقدام به برگزاری مسابقاتی همراه با جوایزی مثل گوشی آیفون می کنند. در صورتی که جایزه مسابقه یگانه از محصولاتتان باشد مطمئنا از هزینه آن برای شما می کاهد و همینطور امتیازات خاص خود را نیز به همراه دارد.

چرا: همه عاشق جایزه هستند. کاربران اینستاگرام علاقه خاصی به کمپانی در این گونه مسابقات نشانه می دهند. مسابقات اینستاگرامی چنانچه صحیح اجرا شوند، احد از موثرترین ابزارها برای افزایش فالوور می توانند باشند. دقت داشته باشید که پس از برگزاری پیکار پست های با کیفیتی را منتشر کرده تا تعقیب کنندگان جدید را حفظ کنید، در غیر این صورت فالوورهای جدید به سرعت شما را آنفالو می کنند.

7. با کسب و کارهایی که محصولات پیوسته با کسب و کار شما دارند مشارکت کنید
شما می توانید به واسطه شراکت با کسب و کارهای مرتبط به تبلیغ یکدیگر در پست های خود بپردازید. به عنوان مثال می تاب به کسب و کارهای مشابهی مشابه یک باشگاه ورزشی، یک برند لباس ورزشی و یک فروشگاه مکمل های ورزشی اشاره کرد که تمامی در بستگی با یکدیگر هستند. همینگونه یک فروشگاه کیک و شیرینی میتواند همکاری مشابهی با یک کافی شاپ داشته باشد.

چرا: شما با این کار به معرفی محصولات کسب و کاری می پردازید که جز رقبای شما نیستند، اما محصولات مشابهی را ارائه می دهند. همینگونه آنها نیز همین حالات را نسبت به شما دارند. این پیشه می تواند یک تجربه برد-برد برای دو طرف بوده و مشتریان زیادی را به سمت هر دو کسب و کار روانه کند.

8. از راه کسان معروف به بازاریابی محصولات خود بپردازید
مهمترین تقدیر این شغل پیدا کردن شخص درست برای این گونه تکاپو است. اشخاص بسیار سرشناس حائز تنوع زیادی از تعقیب کنندگان هستند و احتمالا درصد کمی از آنها پتانسیل دنبال کردن شما را دارند. همچنین هزینه تبلیغات در این نوع صفحات بسیار زیاد است. افرادی را در اینستاگرام پیدا کنید که حیطه فعالتشان به نوع ایست که دنبال کنندگانشان پتاسیل بالایی برای پیگیری کردن صفحه شما دارند. حتی افرادی با صفحات با شمار فالور های نه چندان زیاد هم می توانند کارایی مثبتی در روند بازاریابی شما داشته باشد. سئو در اینستاگرام

چرا: هر چه افراد، بیشتر کسی را همنشین داشته باشند، بیشتر به آنها اعتماد می کنند. با رهنمود برند شما توسط آنها، پیگیری کنندگان به سراغ شما آمده و از شما خرید خواهند کرد. درامد این گونه کسان (اینفلوئنسرها) در اینستاگرام در سنه 2017، مقدار 1.1 میلیارد بوده و پیشبینی می شود که در سنه 2018، مقدار 1.6 میلیارد دلار و در سال 2019 به رقم 2.3 میلیارد دلار برسد.

9. انواع گوناگون محتوا را پست کرده تا گونه درونمایه با بیشترین بازخورد را شناسایی کنید
پست های اینستاگرام شما می توانند زیاد متفاوت و جذاب بوده، حتی اگر کسب و کار شما پتانسیل زیادی برای عکس های جذاب نداشته باشد. گرد از طریق های انتشار پست، به کارگیری محتواییست که توسط کاربران در ارتباط با کسب و کار و محصولات شما منتشر شده است. شما می توانید با انتشار دوباره تصویری از فرآورده خویش که گرد از مشتریانتان آن را پست کرده است، پست های متنوعی را در پروفایل خود پیمان دهید.

چرا: شما نمی توانید بهترین راهبرد را الی هنگامیکه به تست کل گونه ها آن بپردازید بشناسید. پروفایل خویش را به پروفایل بازرگانی در اینستاگرام تبدیل کرده و میزان همکاری را برای گونه ها پست ها بررسی کنید الی به بهترین گونه آن پی ببرید. سئو در اینستاگرام

10. تبلیغات در اینستاگرام پسینیان گزینه است
اینستاگرام حائز امکان تبلیغات برای پست هاست. بدین شکل که با پرداخت هزینه ای از طرف شما، اینستاگرام به تبلیغ آن در سایر صفحات می پردازد. البته این خاصیت در ایران غیرفعال است.

چرا: اینستاگرام اعلام کرد که شمار تبلیغ کنندگان در مارچ 2017 به یک میلیون واصله است. این مسئله پرتو می دهد که به کارگیری خدماتی تبلیغاتی اینستاگرام موثر بوده و تاثیر خوبی را به به اتفاق دارد. خرج تبلیغات نیز به نسبت مقرون به صرفه است و هر کاربری با هر مقدار از بودجه می تواند به خرید بسته تبلیغاتی بپردازد.

نباید ها در بازاریابی اینستاگرامی
هیچگاه اقدام به خرید لایک، کامنت و فالوور نکنید. تماشا عددی کبیر در قسمت تعداد فالوور در پروفایل شما اغوا کننده به نظر می رسد. ولی اگر قسمتی از آنها جعلی یا به اصطلاح فیک باشند، این مسئله موجب ایجاد فاجعه می گردد. اما چرا؟

کاربران جعلی خریدی از شما نخواهند کرد.
کاربران جعلی در پست ها مشارکتی نکرده و لایکی و کامنتی ثبت نمی کنند. به این واسطه نسبت همکاری در پروفایل شما تفریق مکشوف و احتمالا از فهرست کاربران برتر بیرون خواهید شد. الگوریتم اینستاگرام به نرخ مشارکت توجه زیادی داشته و بالا بودن آن را نشانه محبوبیت صفحه می داند.
خرید فالوور و لایک در اینستاگرام به مثابه سئو کلاه سیاه در گستره بهینه سازی می باشد و ریسک بالایی را به به اتفاق دارد.
جمع بندی
اگر اغلب مشتریان شما در اینستاگرام پیمان دارند، شما می توانید بهترین پست های خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. مطمئنا آغاز شغل سخت خواهد بود ولی با صرف زمان و هزینه در این شغل می توانید کارایی مثبت آن را در شش لغایت دوازده ماه مشاهده کنید. دقت داشته باشد که منظور افزایش فالوور یا لایک نیست و تنها منظور مهم در بازاریابی از راه اینستاگرام، افزایش فروش محصولات می باشد.

منبع:





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: